W związku z sytuacją epidemiczną w kraju, mając na uwadze konieczność zapewnienia ciągłej i bezpiecznej obsługi mieszkańców Golubia-Dobrzynia, Miejski Ośrodek Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu wprowadził nowe zasady funkcjonowania.
Dni i godziny działalności urzędu pozostają bez zmian: poniedziałek, środa, czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00.
Ograniczenia dotyczą przede wszystkim bezpośredniej obsługi interesantów. Pracownicy MOPS będą przyjmować interesantów tylko w specjalnie przeznaczonym do tego Punkcie Obsługi Interesanta znajdującym się w siedzibie ośrodka.
Sprawy, w których nie jest konieczny kontakt osobisty z pracownikiem ośrodka będą załatwiane: telefonicznie, pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną, za pomocą platformy E-PUAP i platformy Emp@tia lub za pomocą urny wystawionej w holu na parterze budynku Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu.
Sprawy pilne, wymagające osobistego kontaktu z urzędnikiem, będą możliwe do zrealizowania po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z pracownikiem ośrodka w celu wyznaczenia daty i godziny osobistego kontaktu.
Interesanci umówieni na konkretny dzień i godzinę zostają wpuszczeni do budynku MOPS-u po uprzednim naciśnięciu domofonu i otwarciu drzwi przez pracownika ośrodka. Pracownik właściwy w danej sprawie obsłuży interesanta w specjalnie wyznaczonym Punkcie Obsługi.
W celu ograniczenia ryzyka zakażeń zabrania się poruszania po pozostałej części budynku MOPS-u, za wyjątkiem holu, w którym umieszczona jest urna do składania: podań, pism, wniosków. Do urny nie należy wrzucać wniosków w sprawach: świadczeń rodzinnych, świadczeń z Funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych (500+), świadczenia „ Dobry start” (300+). W tych przypadkach wymagany jest osobisty kontakt z właściwym pracownikiem celem wstępnego zweryfikowania wniosku.
(Szyw), fot. ilustracyjne
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie