W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją epidemiologiczną, mając na uwadze przeciwdziałanie zagrożeniu epidemiologicznemu wywołanemu zakażeniami korona wirusem, Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzyniu reorganizuje sposób obsługi interesantów.
– Od 9 listopada wprowadziliśmy zmiany w jego funkcjonowaniu urzędu w taki sposób, aby sprawy naszych mieszkańców były nadal na bieżąco załatwiane – mówi Franciszek Gutowski, starosta golubsko-dobrzyński.
Starostwo Powiatowe pracuje w niezmienionych godzinach pracy – od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Jednak zgodnie z rekomendacją premiera RP obsługa interesantów będzie odbywała się głównie poprzez internet, telefon i pocztę.
Dokumenty składane osobiście do urzędu oraz przesłane pocztą tradycyjną opatrzone zostają rzeczywistą datą wpływu do urzędu, jednak w dalszym ciągu podlegają 24 godzinnej kwarantannie.
Wydawanie dokumentacji interesantom odbywać się będzie głównie za pośrednictwem platformy ePUAP, korespondencyjnie za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A lub po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z poszczególnymi wydziałami. O terminie odbioru gotowego dokumentu interesanci będą powiadamiani telefonicznie, co pozwoli zachować środki ostrożności i nie spowoduje gromadzenia się osób.
Tekst w ramke
Obsługa Interesantów odbywa się w następujący sposób:
• poprzez złożenie dokumentacji (zaklejona koperta) w skrzynce podawczej (urna) dostępnej w przedsionku przy drzwiach głównych urzędu od ul. Plac 1000-lecia 25 (bez potwierdzenia daty wpływu),
• telefonicznie sekretariat: tel. 56 683 53 80-81, fax. 56 475 61 11
• elektronicznie poprzez wykorzystanie platformy E-PUAP: /SPGDobrzyn/SkrytkaESP
• w drodze korespondencyjnej poprzez pocztę elektroniczną na adres e-mail: powiat@golub-dobrzyn.com.pl lub pocztę tradycyjną na adres Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzyniu, Plac 100-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń
(Szyw), fot. archiwum
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie