:-(

Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?



Komunikaty, Urząd płomieniach - zdjęcie, fotografia
Gazeta CGD 07/11/2019 14:47

Chwile grozy przeżyli urzędnicy i petenci. Trzeba było ewakuować około 250 osób oraz szukać zaginionych kobiet...

W miniony czwartek odbyły się ćwiczenia ewakuacyjne dla instytucji działających w budynku przy Placu Tysiąclecia 25. Swoim zasięgiem ćwiczenia objęły pracowników oraz petentów urzędów i instytucji: Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu, Urzędu Miasta Golubia-Dobrzynia, Urzędu Gminy Golub-Dobrzyń, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Banku Spółdzielczego w Piotrkowie Kujawskim i Prokuratury Rejonowej w Golubiu-Dobrzyniu.

– Ćwiczenia poprzedziła symulacja pożaru w jednym z pomieszczeń na parterze – opowiada Krzysztof Skrzyniecki z Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Golubiu-Dobrzyniu. – Dym powstały z zadymiarki wzbudził niepokój pracowników sekretariatu, którzy niezwłocznie powiadomili straż pożarną, dzwoniąc na numer 998. Po ogłoszeniu alarmu pożarowego pracownicy wszystkich instytucji działających w budynku w sposób szybki i bezpieczny ewakuowali się do wyznaczonego miejsca zbiórki. Po przeliczeniu pracowników okazało się, że brakowało trzech kobiet. Informację tę przekazano do kierującego akcją gaśniczą, strażacy przystąpili do akcji poszukiwania osób w miejscach wskazanych przez kierującego ewakuacją. Kobiety odnaleziono, ewakuowano z miejsca zagrożenia i udzielono im pomocy.

W ćwiczeniach udział brały trzy zastępy z Komendy Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej w Golubiu-Dobrzyniu. Podczas ćwiczeń ewakuowano ok. 250 osób. Ewakuacja przebiegła w sposób sprawny, a same ćwiczenia jedynie w nieznaczny sposób zakłóciły pracę urzędu.

Po zakończeniu akcji strażacy mieli okazję zapoznać się z budynkiem w zakresie układu dróg ewakuacyjnych, wyposażenia go w urządzenia przeciwpożarowe oraz rozmieszenia pomieszczeń potencjalnie niebezpiecznych pożarowo.

Ćwiczenia były realizowane przez Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w Golubiu-Dobrzyniu zgodnie z rocznym harmonogramem ćwiczeń w zakresie obrony cywilnej.

(Szyw), fot. nadesłane

Reklama

Urząd w płomieniach komentarze opinie

  • Gość - niezalogowany 2019-11-08 16:29:11

    Strachliwi Ci urzędnicy, skoro chwile grozy przy ćwiczeniach przechodzą. Może ktoś bardziej opanowany powinien pełnić te funkcje, wszak od nich zależy w dużej mierze zależeć może od nich los podatnika.

  • Gość - niezalogowany 2019-11-12 17:10:47

    Może zrobicie ćwiczenia.... Z dojazdem alarmowym między 15 a 16 na dworcowa lub na pod zamek w godzinach szczytu a nie zaplanowany festiwal pod urzędem

  • Gość - niezalogowany 2019-11-12 17:39:42

    Tekst redaktorski... Aj aj aj.... Nikt nic nie wiedział... Aj aj... Extra 3 minuty w urzędzie... Parę minut ewakuacja.... Idealne szkoda że filmu nie dolaczyliscie... A teraz pokażcie jak dojechac na pod zamek.... A nie mydlicie ludziom oczy waszym show....

  • Gość - niezalogowany 2019-11-12 17:41:12

    Co do strażaków wielki szacun za pracę... Co do Show... Też musieliscie....

Dodajesz jako: |
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez golub-cgd.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

WPR sp. z o. o. z siedzibą w Golub-Dobrzyń 87-400, Rynek 20

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"