Lato to nie tylko plażowanie, to również okazja do pogłębiania wiedzy. Z takiego założenia wyszli słuchacze Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Golubiu-Dobrzyniu.
W ramach projektu „Senior też badacz” w golubskiej książnicy odbyły się warsztaty nt. badań naukowych. Opowiadali o nich pracownicy Instytutu Dyskursu i Dialogu z Torunia – Piotr Zwarycz i Agnieszka Łazicka.
W ramach prowadzonych warsztatów uczestnicy dowiedzieli się, czym różnią się badania jakościowe od ilościowych a także jak należy rozumieć treść wizualną przekazywaną w reklamach i spotach reklamowych nadawanych przez media.
Słuchacze zdawali także relację ze swoich badań naukowych, które wcześniej przeprowadzili. Badania te były wykonywane w formie ankiet, które należało rozdać w swoim środowisku. Dotyczyły one leków i suplementów diety. Dzięki temu słuchacze mogli określić, jakie znaczenie ma reklama w dzisiejszym świecie, w jaki sposób wpływa na konsumentów.
Tekst i fot.
(Maw)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie