Reklama

Wydział komunikacji z obostrzeniami

17/09/2020 13:37

Ze względu na pandemię zasady pracy Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu są nieco inne. Urzędnicy przypominają jak należy załatwiać stosowne sprawy.

– Ze względu na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa naszym klientom oraz pracownikom Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg wynikającą z określonych przepisów oraz biorąc po uwagę warunki lokalowe wydziału przypominamy zasady jego funkcjonowania w sprawach dotyczących wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych – mówi Katarzyna Orłowska, sekretarz Starostwa Powiatowego w Golubiu-Dobrzyniu.

W celu załatwienia wyżej wymienionych spraw należy pobrać i wypełnić odpowiedni wniosek. Wnioski do pobrania znajdują się na stronie internetowej bip.golub-dobrzyn.com.pl – Wydział Komunikacji – Karty usług. Wniosek można pobrać również osobiście ze stolika z wnioskami usytuowanego w korytarzu wydziału.

Wnioski o zgłoszeniu zbycia lub nabycia pojazdu można w dalszym ciągu zgłaszać elektronicznie za pośrednictwem platformy e-Puap.

Dla usprawnienia pracy i dla zapewnienia odpowiednich standardów obsługi klienta, w sprawach związanych z rejestracją pojazdu, wyrejestrowaniem, zgłoszeniem zbycia lub nabycia pojazdu, odbiorem dowodów rejestracyjnych stałych oraz innych sprawach związanych z pojazdami, wprowadzony został system telefonicznego umawiania wizyt w Wydziale Komunikacji Transportu i Dróg, na konkretny dzień i godzinę, pod numerami telefonów:56 682 16 88; 56 683 53 80 lub 730 819 936. Dwa stanowiska umawiają interesantów z dwudniowym wyprzedzeniem, natomiast dwa kolejne na bieżąco na dany dzień. W związku z tym urzędnicy proszą o punktualność.

Istnieje również możliwość składania wniosków za pośrednictwem skrzynki podawczej ustawionej w korytarzu wydziału, do której klienci mogą składać wnioski o rejestrację pojazdu, zawiadomienia o zbyciu oraz nabyciu itp. wraz z załączonymi oryginałami dokumentów oraz z podanym numerem telefonu kontaktowego. Dokumenty ze skrzynki podawczej są odbierane każdego dnia po godzinie 15.00. Po weryfikacji dokumenty są przygotowywane, a pracownicy wydziału kontaktują się telefonicznie z klientami i ustalają dzień oraz godzinę odbioru.

– Ponadto informujemy, iż zgodnie z wytycznymi w biurze może przebywać jednocześnie nie więcej niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi – podkreśla sekretarz urzędu. – W korytarzu wydziału natomiast mogą przebywać jednocześnie maksymalnie 2 osoby oczekujące w sprawach związanych z rejestracją pojazdu oraz 1 osoba w sprawach dotyczących praw jazdy, transportu drogowego czy organizacji ruchu. Jednocześnie przypominamy o zachowaniu dystansu społecznego i odpowiedniej odległości pomiędzy osobami oczekującymi. Prosimy także o przestrzeganie obowiązku zakrywania ust i nosa. Zwracamy także uwagę na przestrzeganie liczby osób oczekujących przy stanowiskach obsługi oraz na nieblokowanie schodów wejściowych. W przypadku większej liczby osób przebywających w korytarzu Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg prosimy oczekiwać na zewnątrz budynku – wyjaśnia Orłowska.

(Szyw), fot. ilustracyjne

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Golub-cgd.pl




Reklama
Wróć do