Ekipa z Golubia-Dobrzynia 15 sierpnia jako jedna z 389 załóg wystartuje w Rajdzie ZŁOMBOL 2015. Do pokonania ma 1440 kilometrów, a środkiem transportu jest... 23-letni żuk.
ZŁOMBOL to rajd organizowany w tym rku już po raz 9. Uczestnicy jadą w nim wyłącznie polskimi autami i motocyklami wyprodukowanymi w czasach PRL – nysami, żukami, polonezami, "maluchami" itp. Co roku rajd ma inną trasę. Obecna edycja rozpocznie się 15 sierpnia w Katowicach, a zakończy 18 sierpnia na na przełęczy Stelvio we Włoszech, na wysokości 2757 m n.p.m. Trasa wiedzie przez Czechy, Szwajcarię, Liechtenstein, Austrię do Włoch. Dochód z imprezy w całości przeznaczony jest na zakup prezentów dla dzieci z Domów Dziecka na Śląsku.
Z Golubia-Dobrzynia na ZŁOMBOL wyruszają: Krzysztof Bieganowski, Darek Niburski, Marek Pokrywka i Emil Pawlikowski.
- Żuka, rocznik 1992, znalazłem na Allegro. Sprowadziłem go z Rzeszowa. Został gruntownie wyremontowany. Zabieramy ze sobą, oprócz namiotów, takze komplet części zamiennych do auta – mówi Krzysztof Bieganowski, szef zespołu. - Przygotowania do rajdu trwały pół roku I trochę kosztowały, ale zabawa na pewno będzie swietna. No i pomagamy dzieciom z domów dziecka.
Po starcie rajdu na naszym poratalu i Facebooku zamiescimy relację z trasy. Zapraszamy do lektury!
Lista darczyńców: www.tojcat.pl, Polwood Sp. z o.o.,Zakład Wulkanizacyjny Krzysztof Bieganowski, Golpasz S.A., Istrail Sp. z o.o., P.P.H. Hetman Sp. z o.o., BSB Poland Sp. z o.o., Imprefarb Fabryka Farb Sp.J. Dąbrowscy, Max System Wojciech Siarnik, Rybaczówka Ruziec, Kabat Spółka Jawna, Olkop BIS, Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o., Zgardowski Piotr, , MKK oraz Tygodnik Regionu Golubsko-Dobrzyńskiego CGD.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie