:-(

Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?



Rada miejska, Rozliczamy władze Golubia Dobrzynia część druga - zdjęcie, fotografia
Gazeta CGD 09/10/2018 09:32

Cztery lata temu obecny burmistrz Mariusz Piątkowski, startując w wyborach, propagował obszerny program wyborczy. Sprawdzamy, co udało się zrealizować. Dziś część druga

Rozliczamy władze - część pierwsza

 

Mariusz Piątkowski cztery lata temu, jako kandydat na burmistrza, wraz ze swoim komitetem obiecywał bardzo dużo. Czas sprawdzić czy potraktował mieszkańców miasta poważnie. Prześledzimy program wyborczy punkt po punkcie, w artykułach podzielonych na odcinki.

Spływy kajakowe

Kolejnym z punktów programu wyborczego Mariusza Piątkowskiego sprzed czterech lat jest Drwęca. Pisał on w swojej broszurze, że rzeka płynąca przez Golub-Dobrzyń to ważny atut miasta, który powinien być wykorzystany do przyciągania turystów. W ulotce powoływano się na gminę Ciechocin, która w Elgiszewie zrobiła przystań kajakową. „Dlaczego my nie? Chcemy w Golubiu-Dobrzyniu urządzić profesjonalną przystań kajakową, która powinna przyciągnąć i zatrzymać choć na klika dni entuzjastów kajakarstwa” – tak obiecywano. Konia z rzędem i specjalną nagrodę tygodnika CGD temu, kto nam pokaże gdzie ta profesjonalna przystań jest, bo my jej znaleźć nie możemy.

Promocja miasta Golubia-Dobrzynia

Kolejnym z punktów obietnic wyborczych obecnego burmistrza była promocja miasta. „Chcemy zmienić politykę promocji Golubia-Dobrzynia. W ostatnich latach budżet przeznaczony na promocje miasta był wykorzystywany na promocje wewnętrzną. Środki wykorzystywane były na zakup gadżetów z hasłem Kocham to miasto, które to gadżety byłe przekazywane mieszkańcom naszego miasta. Oczywiście nie jest to nic zdrożnego, tylko co to ma wspólnego z promocją Golubia-Dobrzynia. Raczej to promocja obecnego burmistrza, bo dzięki tym działaniom nie trafił do nas żaden turysta. Chcemy wszelkie dostępne środki wykorzystać do autentycznej promocji Golubia-Dobrzynia tak, aby skutkowała ona wzrostem zainteresowania naszym miastem wśród potencjalnych turystów. Chcemy promować Golub-Dobrzyń w mediach i instytucjach o dużo szerszym polu działania aniżeli media lokalne”. Z tego też nic nie wyszło. Promocji miasta na zewnątrz praktycznie nie było, całe środki szły na publikację miejskiej gazetki, do tego stopnia, że zirytowało to radnych. Za sprawą Dominiki Piotrowskiej i jej wniosku w końcu pieniądze te przeznaczono na plac zabaw. A o Golubiu-Dobrzyniu w Polsce nie słychać. No chyba, że kadra zamku zaprosi telewizję i udostępni zamkowy plener do nagrywania programów. 
 

(CR)

Reklama

Rozliczamy władze Golubia-Dobrzynia – część druga komentarze opinie

Dodajesz jako: |


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez golub-cgd.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

WPR sp. z o. o. z siedzibą w Golub-Dobrzyń 87-400, Rynek 20

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"